قهوه و گرافیک

اگه رشتتون گرافیک هست یا بوده صد در صد شبای ژوژمان بیداری کشیدید یا برای مشتری و کارفرما شب تا صبح کار زدید تا فرداش بتونید تحویل بدید. تجربه ی شما چیه؟چیکار میکردید برای اینکه خوابتون نبره و بتونید مقابله کنید با خواب؟قهوه!

خیلیا یه فنجون قهوه میخورن و تا صبح شارژ میشن و کار میکنن ولی یه سریا انقدر که قهوه خوردن دیگه با یه فنجون کارشون راه نمیوفته و هر یک ساعت میخورن تا بتونن بیدار بمونن .یه سریام قهوه خور نیستن و چایی خورن یعنی از اونایی  که بیست و چهار ساعته قوری و کتری روی گازه و چای تازه دم آماده دارن، خب این افراد تا صبح چای میخورن و کار میکنن. اما من چی؟خب معرفی میکنم من یک عدد پاستوریزه ی خوابالو هستم که حتی چای هم منو بی خواب میکنه و اصلا کارم به قهوه نمیرسه، کافیه من ساعت هشت یا نُه شب یه استکان چای بخورم تا دیگه شب تا ساعت دو، سه خوابم نبره .اگه همون چای هم نخورم ساعت از یک شب که بگذره با صدای درونم که میگه پای کار بمون و تمومش کن دعوام میشه و بهش میگم سلامتیم مهمتره و بعد از اینکه قانعش کردم میرم میخوابم .البته من تاحالا بخاطر کار تا صبح بیدار نموندم یعنی هیچوقت کارام انقدر انباشته نمیشد که به اونجا برسه .به شمام همین پیشنهاد رو میکنم،شده تو طول هفته یا طول ماه یا طول ترم ریز ریز از کاراتون انجام بدید که همش شب ژوژمان نیوفته چون یک دفعه میبینید همه چیز دست به دست هم میده تا شما روز قبل از ژوژمان نتونید به کارتون برسید .

اما قهوه دیگه به چه کار گرافیستا میاد؟

۱_وسط کار ساعت ۳ نصفه شب بریزه روی کاری که ساعت ها روش وقت گذاشتن و نابودشون کنه

۲_اثر هنری باهاش خلق کنن

با شماره ی دو شدیدا موافقم چون خیلی کارای جذابی با قهوه انجام میدن، به جز اینکه مثل آبرنگ قهوه ای میشه خوشبو هم میشه .چندتارو باهم ببینیم

اینجا هنرمند خلاق با لیوان این دایره هارو به وجود آورده و بعد با قلم فلزی قسمتای نازکشو کار کرده.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *